Samarbeidspartnere 2022

If.png Unisport.png Nike.png

Som klubbens nye hovedpartner, var det en selvfølge at Nordens ledende forsikringsselskap skulle støtte oppunder klubbens mange aktivivitetstilbud. Med deres brede tilbud legger If sin stolthet i at du som kunde skal følg deg trygg til enhver tid.

www.if.no

Unisport er en av Nordens ledende nettbutikker med salg av alt nødvendig materiell til fotballtreningen. I tillegg til deres flaggskip av en butikk midt i København - har Unisport slått seg stort inn på klubbmarkedet i Norge. I tillegg til å være vår distributør av vårt klubbmateriell fra vår utstyrsleverandør, forsyner også Unisport alt av materiell til NFF og landslagene.

www.unisportstore.no

Nike er verdens største merkevare innenfor idrett. I likhet med klubber som FC Barcelona, Liverpool og Paris Saint Germain er Nike klubbens utstyrsleverandør. Nike leverer vår klubbkolleksjon med en god kombinasjon av innovasjon, design og brukervennlighet.

www.nike.com

Nemus.png

NEMUS Nesbru er en tverrfaglig klinikk med kiropraktorer fysioterapaut, osteopat og pilates-instruktører. NEMUS tilbyr også også helsefremmende tjenester til bedrifter. NEMUS Nesbru har tilbudt sine tjenester og medisinske ekspertise til klubbens medlemmer siden 2014.

www.nemus.no