Grasrotandelen

Grasrotandelen_1.jpg

I februar 2018 har klubben 341 spillekort registrert via Grasrotandelen. Vi er svært takknemlige for alle som knytter sitt spillekort opp mot Holmen IF og dermed registrerer seg som grasrotgiver. Det å bli grasrotgiver er helt gratis - og man kan gjennom det bidra til at Holmen IF kan videreutvikle sitt anlegg og dets aktivitetstilbud, for å sikre bedre rammevilkår for alle de som benytter seg av klubbens respektive tilbud.

Grasrotandelen er en ordning som gjør det mulig for spillere hos Norsk Tipping å gi 7 prosent av spillinnsatsen direkte til et lag eller en forening. Ved spill på Multix, Instaspill og Oddsen er Grasrotandelen 14 prosent av spillinnsatsen etter fratrekk for gevinster. Grasrotandelen gjelder for alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra fysiske Flax-lodd og Belago.

Vi understreker at alle midler som tilfaller klubben gjennom Grasrotandelen tilfaller Idrettsforeningen - altså fleridrettslaget Holmen IF. Midlene benyttes i tråd med de retningslinjer som Norsk Tipping og Kulturdepartementet har besluttet.

For å bli grasrotgiver må du være kunde hos Norsk Tipping. Å tilknytte din spillekonto eller spillekort til Holmen IF som din grasrotmottaker kan du gjøre hos din kommisjonær, eller ved å logge deg inn på Norsk Tipping sine hjemmesider og benytte koblingen "tilknytt".

Holmen Idrettsforening ønsker å takke alle grasrotgivere som har tilknyttet sin spillekonto til klubben. Sammen sørger vi for forbedrede rammevilkår for barn og unge gjennom deres daglige aktiviteter på Holmen Idrettspark.