If.png Holmensenter.png Jobzone.png

Som klubbens nye hovedpartner, var det en selvfølge at Nordens ledende forsikringsselskap skulle støtte oppunder klubbens mange aktivivitetstilbud. Med deres brede tilbud legger If sin stolthet i at du som kunde skal følg deg trygg til enhver tid.

www.if.no

Holmen Senter er vårt lokale nærsenter der alle
tjenestebehov man finner i hverdagen fylles.
Vårt lokale nærsenter har vært en av klubbens trofaste partnere gjennom mange sesonger.

www.holmensenter.no

Jobzone har gjennom en årrekke vært en av klubbens trofaste partnere. Jobzone har siden deres oppstart i 2002, vokst seg frem til å bli landets største bemanningsbyrå, med deres 2000 kunder og 8000 ansatte.

www.jobzone.no

Nemus.png Lilleberg.png Unisport.png

NEMUS Nesbru er en tverrfaglig klinikk med kiropraktorer fysioterapaut, osteopat og pilates-instruktører. NEMUS tilbyr også også helsefremmende tjenester til bedrifter. NEMUS Nesbru har tilbudt sine tjenester og medisinske ekspertise til klubbens medlemmer siden 2014.

www.nemus.no

Lilleberg Eiendom ble en av klubbens partnere i 2017. Selskapet med base på Billingstad har hatt sterk vekst de seneste årene og eier og forvalter 40.000 m2 næringseiendom i Oslo, Sandvika og Asker.

www.lilleberg-eiendom.no

Unisport er en av Nordens ledende nettbutikker med salg av alt nødvendig materiell til fotballtreningen. I tillegg til deres flaggskip av en butikk midt i København - har Unisport slått seg stort inn på klubbmarkedet i Norge. I tillegg til å være vår distributør av vårt klubbmateriell fra vår utstyrsleverandør, forsyner også Unisport alt av materiell til NFF og landslagene.

www.unisportstore.no

Modulvegger.png Privatmegleren.png Nike.png

Modulvegger-gruppen er den ledende aktøren i Norge innen fleksible vegger og himlinger, med 40 års erfaring. I 2017 inngikk klubben en samarbeidsavtale med Modulvegger.

www.modulvegger.no

PRIVATmegleren Solli & Partnere startet sin meglervirksomhet i 2005 som en av de første PRIVATmegler kontorene i kjeden. Med deres inngående lokalkunnskap og erfaring med boligmarkedet i Asker, er PRIVATmegleren Solli & Partnere et naturlig valg for klubbens medlemmer ved kjøp- og salg av bolig.

www.privatmegleren.no

Nike er verdens største merkevare innenfor idrett. I likhet med klubber som FC Barcelona, Liverpool og Paris Saint Germain er Nike klubbens utstyrsleverandør. Nike leverer vår klubbkolleksjon med en god kombinasjon av innovasjon, design og brukervennlighet.

www.nike.com

Lagerboden.png Dekkmesteren.png Foodoccasion.png

Lagerboden er vårt lokale lagerhotell på Hvalstad. Tjenestene som tilbys er for deg som har behov for ekstra lagerplass i forbindelse med eksempevis boligskifte eller permanent behov for mer plass. I topp moderne lokaler spesialtilpasset for lagring tilbys bedrifter og lokalpersoner lagerfasiliteter av høy stand.

www.lagerboden.no

Hos Dekkmesteren på Hvalstad tilbys hjulskift, dekkpleie og dekkhotell ivaretatt av profesjonelle - med den ekspertisen som skal til for å ivareta sikkerheten på ditt kjøretøy. Med tilknytning til vår klubb tilbys du prisgunstige avtale knyttet til alt av dekkpleie.

www.dekkmesteren.no

Foodoccasion tilbyr våre medlemmer catering til små og store anledninger. Foodoccasion alle arrangementer etter dine behov. Maten som leveres tilberedes med flid og kvalitet av sesongens beste råvarer. Middagene gjennomføres profesjonelt og er tilberedt av kokker med lang erfaring fra yrket i inn- og utland.

www.foodoccasion.no

EngineRoom.png

Adpoint.png

EngineRoom består av et meget erfarent bilmannskap fra BMW og Range Rover. EngineRoom spesialiserer seg på paralellimport av biler så godt som nye, har stor utstilling og biler for rask levering. Med deres gode service, lange erfaring og gode priser er EngineRoom et selvsagt valg når det kommer til handel av bil.

www.engineroom.no

KlubbPro leverer sportsutstyr til idrettslag, skoler, bedrifter og private over hele landet. Deriblant er KlubbPro leverandør treningsutstyr og idrettsmedisinsk. En stor del av varene produseres av KlubbPro selv. Dette sikrer både kvaliteten og prisen på deres produkter, noe som gjenspeiles i deres fokus på å levere kvalitet til markedets beste priser.

www.klubbpro.no

Adpoint tilbyr ulike tjenester og produkter knyttet til utendørsreklame. Adpoint leverer, monterer og utfører service på dine reklameskjermer, skilt, bannere, folie og billboards. Adpoint leverer tjenester av ypperste kvalitet og fokuserer på det gode samarbeidet og dialogen med kunden for å sikre et best mulig resultat!

www.adpoint.no