Nyheter

Hvert år er det knyttet stor spenning til avdelingsoppsettet for våre seniorlag. NFF Oslo har nå offentliggjort oppsettet, og ut av det kan vi lese at vi har 22 tette og jevne oppgjør i vente i 2023!

13.12.2022
- Espen Johansen

Midtbaneterrieren Abiti Ahmed har lagt bak seg et krevende år fotballmessig, da 2022 har vært en sesong hvor han dessverre har vært mer ute av spill, enn i spill. Vi håper og tror at han nå er fullstendig restituert og med det klar for langt mer spill i den kommende sesongen.

08.12.2022
- Espen Johansen

Lagets toppscorer de seneste to sesongene er klar for et nytt år, hvor han skal fortsette å banke inn mål for klubben - slik han har gjort siden han var 5 år gammel.

07.12.2022
- Tone, Caroline og Eva

Vegar kom til oss som et virkelig friskt pust på vårsesongen, etter endte studier i nord kombinert med spill for Salangen. Opprinnelig Asker-gutt er han, og han slutter seg til vår rekke med spillere med lokal tilhørighet.

22.11.2022
- Espen Johansen

I Max Hallgren har vi hatt seriens mest målfarlige midtstopper, og vi ser frem til at han i ny sesong skal bidra med enda flere scoringer og verdifulle bidrag.

22.11.2022