Nyheter

Holmen IF Fotball hadde gleden av å invitere dedikerte spillere til spillerutviklingscamp i høstferien. Hovedfokuset på denne campen var å jobbe med induviduelle utviklingsmål.

10.10.2023
- Christoffer Brusnes

Holmen IF Fotball har gleden å invitere alle spillere født 2010-2013 til Holmen spillerutviklingscamp i høstferien (uke 40). Vi ønsker også spillere fra andre klubber velkommen til å være med! Spillerutviklingscampen er for spillere med høy grad av indre motivasjon og dedikasjon for å bli en bedre fotballspiller.

19.09.2023
- Kristian Bjørgan

Er du interessert i å jobbe som fotballtrener i en utviklingsklubb i stor vekst med fokus på spiller- og trenerutvikling?

05.09.2023
- Christoffer Brusnes

Det er med stor glede vi meddeler at Kristian Bjørgan binder seg til nok et år i Holmen IF Fotball. Han vil fortsette i sin rolle som akademisjef og hovedtrener for G19-1.

06.01.2023
- Christoffer Brusnes

Kristian Sneddon (26) er ansatt som ny sportskoordinator i Holmen IF Fotball. I tillegg til dette vil han være hovedtrener for 2007-årgangene på jente- og gutteiden kommende sesong. Kristian fortsetter også som en del av teamet rundt Holmenakademiet, der han skal fortsette den gode utviklingen av våre yngre spillere i klubben.

29.12.2022

Holmenakademiet