All påmelding skjer via Spond Club.

Ved påmelding på Holmenakademiet er deltageren påmeldt for hele sesongen. Det betales deltageravgift for en (1) mnd ved påmelding, deretter trekkes valgt avgift som en abonnementsordning den 1. hver mnd. Holmenakademiet følger skoleruta, fri på skolen betyr fri på akademiet.

Påmelding sesongen 2023:

Påmelding til Holmenakademiet gjøres her: Påmelding Holmenakademiet 2023

Akademiet har 64 plasser per dag (mandag - torsdag), det er ikke mulig å melde seg på utenom Spond Club.

Pris:
Hver mnd kan bestå av ulikt antall økter, basert på skoleruten. Prissystemet beregnes som en gjennomsnittspris for hele året hvor det blir trukket et fast beløp hver måned. Årsaken til avvik i pris er antall treningsdager pr år. Det betales samme pris for valgt produkt, hvor hver måned kan ha ulikt antall treningsdager. Gjennomsnittspris gjelder også for tilleggsprodukter som transport.

Gjennomsnittsprisen settes etter følgende satser:
- Øktpris ved deltagelse på 1 økt pr. uke kr 195.
- Øktpris ved deltagelse på 2 økter pr. uke kr 185.

Evt transport kommer i tillegg.

Transport
Henting ved skoler gjelder Hofstad, Mellom-Nes, Hvalstad, Billingstad, Nesøya, Vettre og Blakstad. For andre skoler, vennligst ta kontakt med kristian@holmenif.no

Om økonomi og søskenmoderasjon:
Vi ønsker ikke at økonomi skal være en ekskluderende faktor fra deltagelse på akademiet. Ta kontakt med akademisjef Kristian Bjørgan dersom det er behov for andre betalingsløsninger eller søskenmoderasjon.

Vi har tillit til de som tar kontakt, og tror en slik ordning ikke vil bli misbrukt.

Andre spørsmål?
Ta kontakt med akademisjef Kristian Bjørgan.

Holmenakademiet