Holmen Idrettspark

Flyfoto.jpg

Holmen IF spiller sine hjemmekamper på Holmen kunstgress-, Arena- eller gressbane.

Beliggenhet

Holmen idrettspark med gress- og kunstgressbaner ligger på Nesbru i Asker kommune. Den eldste kunstgressbanen (Holmen kunstgress) eies av Asker kommune, men drives i sin helhet av Holmen IF Fotball. Kunstgressbanen har installert undervarmeanlegg; dette drives også i sin helhet av Holmen IF Fotball. Gressbanen og den nye kunstgressbanen (Holmen Arena), samt klubbhuset, eies av Holmen IF.

Adresse (for GPS): Vogellund 20, 1394 Nesbru
Lat/Lon (for GPS): 59.854766  10.483764

Anleggskalender - oversikt over bruk av klubbhus og bane

anleggskalenderen kan du finne ledige tider på våre baner og i klubbhuset vårt. Når du har funnet en ledig tid, sender du en forespørsel på mail til Hilde Knutsen for å reservere ønsket tid. Reserarvasjonen er i orden når du får en tilbakemelding fra Hilde.

Kontakt: hilde@holmenif.no

Kjørebeskrivelse

Østfra: Følg E18 forbi Ikea Slependen og ta av ved avkjøringen til Holmen (første avkjørsel). Kjør gjennom rundkjøringen og følg Slemmestadveien (RV 165) ca 400m (under E18).

Vestfra: Følg E18 forbi Asker sentrum og ta av ved avkjøringen til Holmen (første avkjørsel). Sving til høyre og følg Slemmestadveien (RV 165) ca. 300m.

Etter avkjørselen fra E18: Første avkjørsel (høyre) mot Holmen Senter inn i rundkjøringen. Ta første vei til høyre i rundkjøringen og kjør deretter mot Skeidarsenteret. Grusbanen vil da ligge på venstre side. Innkjøring til parkeringsplassen er fra veien som går til venstre rett etter grusbanen.

Google: Vogellund 20, 1394 Nesbru