Holmen Idrettsforening kaller herved inn, og inviterer klubbens medlemmer til klubbens årsmøte. Årsmøtet vil bli avholdt i klubbhuset, torsdag 21.mars - 19:30.

20.02.2024
- Espen Johansen

Vi har en del egenkapital, vi kommer til å få spillemidler, lån med kommunal lånegaranti kommer vi også til å få. Vi mangler kun 10 MNOK. Totalrammen er 23 MNOK og da mener vi 10MNOK fra kommunen er en særdeles god samfunnsøkonomisk investering i Holmen Idrettpark og vårt lokalsamfunn. Vi har sluttet å kalle det klubbhus, for selv om det er vi som er initiativtaker og skal drifte dette, så er kommer huset til å bli så mye mer enn det.

19.02.2024
- Espen Johansen

Holmen idrettsforening søker Daglig Leder. Rollen er den øverste administrative ansvarlige i idrettslaget. Stillingen er en heltidsstilling.

12.01.2024
- Espen Johansen

Multisport er en uhøytidelig stjernekonkurranse hvor man konkurrerer som lag. Lagene kan selv velge fritt mellom 20-25 øvelser som utfordrer et bredt spekter av motorikk, kreativitet og samarbeid.

20.10.2023
- Espen Johansen

Helene Ekrheim Haugen fra Holmen langrenn/ Team Vestmarka vant gull i 10 km klassisk under U23-NM i langrenn. Vi gratulerer med strålende innsats og ønsker henne masse lykke til videre.

17.03.2023
- Henriette Sole-Warbo

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket