Klubbkolleksjon

Holmen-BSK.jpg

Gjennom vår klubbavtale med Bull Ski & Kajakk, sikrer du deg all nødvendig bekledning for en vellykket sesong til ferdigrabatterte priser. Som medlem av Holmen IF er du sikret minimum 20 % rabatt på alle varer hos Bull Ski & Kajakk. Dersom du mot formodning finner tilsvarende produkter rimeligere priset hos andre aktører, garanterer Bull Ski & Kajakk oss at de matcher prisen. Ta en kikk på deler av vårt utvalg i bildekarussellen under, eller i vår webbutikk.

For å sikre deg årets kolleksjon og utvalg, må din bestilling settes senest 29.september. Dette for å være sikret produktene ferdigtrykket og levert i desember. Vi oppfordrer alle våre medlemmer på det sterkeste til å benytte Bull Ski & Kajakk sine gode tilbud - for å støtte oppunder klubbens gode samarbeidsavtale. Besøk gjerne Bull Ski & Kajakk sin butikk i Sandvika - på deres nye adresse - Eivind Lyches vei 9C, 1338 Sandvika.