Slik melder du deg inn i Holmen IF Langrenn!

Meld deg på Langrennstrening

Holmen langrenn har treningstilbud for utøvere fra og med 1. klasse.

For å delta i Langrenngruppas treninger må du for 2022/2023-sesongen melde deg på via SPOND.

Du finner link til riktig gruppe i sidemenyen under "Treningsinformasjon". Når du melder barnet inn i gruppen, blir de automatisk også medlem av Holmen IF, da dette er påkrevet. Medlemskapet i Holmen IF i 2023 koster kr. 450,-. Det vil bli sendt ut henholdsvis treningsavgift og betaling for medlemskap i to omganger via Spond.

• Utøvere under 13 år er kollektivt ulykkesforsikret gjennom medlemskapet. Norges Idrettsforbund krever at alle må være medlem i en klubb
  • Husk å fylle inn all informasjon. Det er viktig at informasjonen samsvarer med det folkeregistrerte.

Foresatte og andre som ønsker å være medlem og støtte Holmen IF er selvfølgelig også hjertelig velkommen til å gjøre dette. Det kan gjøres vel å følge denne linken:

Har du problemer med påmeldingen? Ta kontakt med espen@holmenif.no for hjelp.