Turløpergruppa

Turløpergruppa/voksengruppa har ca. 30 medlemmer og det møter normalt mellom 10 og 20 på hver trening. Treningen er lagt opp slik at alle kan være med, og alle får trening tilpasset sitt nivå. Blant de som deltar på renn er tidene i Birken typisk fra 3:15 til 5:15.

Påmelding til trening og betaling
Alle som skal delta på treninger må ha meldt seg på trening før de dukker opp på første trening (såfremt det ikke foreligger egen avtale om annet). Treningsavgiften betales online samtidig med din påmelding.

Treningsavgiften er den samme uansett når i sesongen man begynner på trening. For turløper gruppen er treningsavgiften for sesongen 2018/19 kr 400,-. Du må vær emedlem i Holmen IF for å kunne melde deg på til trening. Påmelding skjer via innlogging på venstre side. Velg "betalinger" eller "mine medlemskap" og finn Turløpergruppen.

Treningstidspunktet er alltid kl. 19:00–20:30

Treningsinformasjon barmark

Mandager: Rulleskitrening med oppmøte utenfor Maxbo på Holmen. Rulleski intervall eller staketeknikk/styrke i Leangbukta. Når rulleskitrening ikke lenger er mulig er det innetrening hos Sportsmaster på Nesbru.

Onsdager:  Intervalltrening som varierer mellom:

• Løping i lysløypa på Holmen, oppmøte Maxbo på Holmen
  • Stavgange fra Semsvannet, oppmøte utfartsparkeringen på Sem
  • Elghufs, oppmøte øvre parkeringsplass Vestmarksetra.

Treningsinformasjon snø

Sted er avhengig av hvor det er snø, men velges i følgende rekkefølge Vestmarksetra(hodelykt), Sollihøgda (Lysløypa), Solli (Lysløypa). Først en teknikkdel og så en intervalldel.

For mer informasjon kontakt:

Hovedtrener og kontaktperson:
Einar Gløersen,