Sportsplan

Klubbilde.jpg

Klubben sin sportsplan er det viktigste retningsgivende styringsverktøyet til all vår sportslig rettede aktivitet. Dette være seg gjennomføring av trening, kamp og turneringsaktivitet med vår logo på brystet.

I undermenyen er sportsplanen inndelt i ulike segmenter. Dette er de segmentene klubben tilbyr fotballaktivitet i, henholdsvis;

Med utgangspunkt i "kampen som sjef" for vår fotballaktivitet er det utviklet fagplaner for de ulike segmentene som tilleggsdokumenter til sportsplanen. Fagplanen er utviklet for å lage en rød tråd i treningsarbeidet som gjøres i Holmen IF. På denne måten vil vi gi spillerne gode utviklings- og læringsvilkår. I fagplanen vil dere finne fokusområder og læringsprioriteringer for de ulike segmentene:

Alle trenere og lagledere forplikter seg til å lese og sette seg inn i sportsplanen - samt anvende den aktivt i organiseringen av fotballhverdagen til våre spillere. Vi oppfordrer også alle foresatte til å lese sportsplanen for enklere å kunne forstå hvorfor og hvordan gjennomføringen av sportslig aktivitet blir utøvet.