TINE Fotballskole 2024

Holmen IF Fotball ønsker hjertelig velkommen til TINE Fotballskole i uke 26 og 33. Vi har to flotte kunstgressbaner til disposisjon samt en av Askers beste gressbaner. Fotballskolen er åpen for alle barn i alderen 6-12 år uansett nivå (født 2012 - 2018).

Uke 26: 24.juni – 28.juni
Uke 33: 12.august – 16.august

Tid:
10:00-15:00 Mandag - Fredag

Våre dyktige instruktører står klare med et godt sportslig opplegg. Det vil bli fokus på utvikling av tekniske og taktiske ferdigheter gjennom lek og spill.

Vi tilbyr barnepass før og etter fotballskolen. Det er åpent å levere fra kl 08:30, og hente frem til kl 16:00. Her vil deltagerne drive egen aktivitet under oppsyn av voksne frem til det ordinære opplegget starter kl 10:00. Dette tilbudet vil komme som et tillegg til prisen, og koster kr 500,- pr deltager, pr uke.Tilbudet velges ved påmelding.

Ansvarlig leder for årets fotballskole er Christoffer Brusnes. Spørsmål knyttet til fotballskolen rettes til christoffer@holmenif.no.

Påmelding