MSA: Edin og Sigurd er tilbake i Holmen IF!

Jeg er meget fornøyd med at Holmen har signert spillere av dette kalibre, de kommer med masse rutine og erfaring. Begge har vært en tur innom naboklubben vår Heggedal og har valgt å trappe opp satsningen igjen med å spille for de røde i 2020, sier Mads Lystvedt.

2020-02-28
A-lagsredaksjonen

Edin Botonjic (28)

Edin vender hjem igjen etter èn sesong med fotball for vår tidligere naboklubb Heggedal. Edin kom til Holmen i 2014 da klubben spilte i Oddsen-ligaen (2.divisjon) og har over 60 kamper for klubben. Han er en spiller med enorm fysikk, gode tekniske ferdigheter og har et sluttprodukt vi kan få godt nytte av i sesongen 2020. Han er en offensiv spiller, men kan bekle flere posisjoner på banen. Han kommer tilbake til en ung og sulten spillertropp, og kommer til å tilføye gruppen mye rutine og vinnermentalitet.

Sigurd Juel Torgersen (31)

Sigurd er endelig tilbake i Holmen etter at han spilte for oss i 2018. Ved siden av fotballen har han bidratt som A-lagets kiropraktor i flere år og kjenner klubben bedre enn de fleste. Sigurd stiller store krav til seg selv og sine lagkamerater. Han bidrar til en økt profesjonalitet i spillergruppen og har masse erfaring som kommer en ung A-lags tropp til gode. Sigurd er en av to keepere som skal vokte målet i år og han sterkeste sider som keeper er kommunikasjon og distribusjon med både armer og ben.

Velkommen tilbake gutter, vi gleder oss til å se dere spille i årets sesong!