MSA: De fem vakreste roser klar for et nytt år i Holmen IF!

Ikke alle fra rosenes by pakker snippesken og reiser. Det er stadig fem som fremdeles har et hjerte som er rødt og svart.

2020-01-27
Mads Lystvedt

Tobias%20R%F8dseth.jpg

Tobias Rødseth (25)

Tobias er en fysisk spiller med et godt blikk for spillet og innehar en elegant høyrefot. Han er en lagspiller og bidrar godt til den viktige garderobekulturen i Holmen. Tobias kan bekle flere posisjoner på banen, han var en viktig spiller i 2019 der han tilbrakte mesteparten på den dype midtbanen. Han har tidligere spilt for klubber som Træff, Gneist, Lokomotiv Oslo og Bækkelaget. Nå er det Holmen IF som har kapret hjertet hans!

Endelig penn på papir. Jeg ser frem til å ta fatt på en ny sesong med Holmen IF. Etter å ha mistet gleden med å trille ball de siste årene, har gløden kommet tilbake etter å ha spilt her én sesong. Jeg tror vi kommer til å slå hardt tilbake etter det som skjedde i fjor. Vi har beholdt stammen i laget samtidig som vi har fått inn et par gode spillere. Det er spennende det som skjer vest utenfor Oslo om dagen, sier Tobias

Vegard%20Bakken.jpg

Vegard Bakken (28)

Vegard er en spiller med mye erfaring i bagasjen, han har spilt i klubber som Molde FK, Eidsvåg, Sagene, Grüner, Bækkelaget og Manglerud Star. Han innehar defensive ferdigheter som duellkraft, 1v1 og fart. Han var en av våre beste spillere i 2019, før han forlot oss i løpet av høstsesongen for å prioritere kjærligheten i Sør-Amerika. Han foretrekker posisjonene venstreback og midtstopper. Det er godt å endelig ha han tilbake på feltet og vi er glade for at du har signert ny kontrakt med oss i Holmen IF.

Jeg er veldig glad for å ha signert ny kontrakt med Holmen. Måten vi stod sammen på i den sportslige motgangen under vårsesongen i fjor, og snudde til sterke resultater på høsten, har jeg ikke opplevd i noen andre lag jeg spilt på tidligere. Det vitner om en tett sammensveiset spillergruppe som aldri gir seg. Nå som nærmest alle spillerne fra høstsesongen er med videre, har jeg virkelig tro på at dette skal bli en meget bra sesong for Holmen, sier Vegard.

Johannes%20Moe.jpg

Johannes Moe (23)

Johannes er en god midtbanespiller, han er sterk på posisjonering, pasningsspill, 1v1 både defensivt og offensivt. Han har også en enorm arbeidskapasitet. Han har spilt i både Molde FK, Træff, Sverresborg, Eide og Nordstrand. Han er en god lagspiller, som vi er veldig fornøyde med har signert ny kontrakt med Holmen IF!

Godt å få signeringen på plass! Ser frem til 2020-sesongen, dette blir Holmens år, sier Johannes.

Kasper%20Thinn.jpg

Kasper Thinn (28)

Kasper er en kraftspiss, og er i besittelse av gode avslutningsferdigheter. Han var kanskje den viktigste bidragsyteren til et godt fotballmiljø i fjor og bidro med alt han hadde både på og utenfor banen. Han har spilt for klubber som Molde FK, Eidsvåg, Kattem og Bækkelaget. Han er en spiller som blør for drakta, og setter store krav til seg selv som spiller. Vi gleder oss til å se han på banen også i 2020!

For meg var det en «no-brainer» å re-signere for Holmen, en klubb som allerede har fått en plass i hjertet mitt. Det sportslige opplegget virker solid i år, vi har et herlig sosialt miljø og det er god fotballmessig kvalitet i spillegruppa. Nå er jeg sulten på å spise både trepoengere og motstandere til middag gjennom 2020 sammen med Mads Lystvedt og resten av gjengen, forteller Kasper.

Kristian%20Belovsky.jpg

Kristian Belovsky (26)

Kristian er en elegant midtbanespiller, som kan bekle de flere posisjoner på banen. Fjoråret ble trøblete for moldenseren, som slet med skader mesteparten av sesongen. Vi gleder oss til å se en frisk og rask Kristian igjen, som kan briljere på midten i 2020!