Vi i Holmen IF Fotball gleder oss over å dele nyheten om tre nysigneringer til A-laget. Srosht Asi Omer (18), Fredrik Arnhjell (17) og Casper Meidal (18), er tre spillere som har utviklet seg igjennom vår egen ungdomsavdeling. Vi er spente og stolte over å kunne ta med oss disse spillerne inn i en ny sesong, denne gang ikledd A-lagsdrakten.

13.05.2021
- A-lagsredaksjonen

Laget er allerede godt i gang med planleggingen og logistikken knyttet til den kommende sesongen. Tilbake i inngangen til mars 2020 var det mye optimisme å spore blant de røde - da man etter det som viste seg å bli årets siste kamp mot Hasle-Løren, var ubeseiret i sesongenoppkjøringen til sesongen vi aldri fikk være med på.

22.01.2021
- Christoffer Brusnes

- Det er utrolig deilig å signere med A-laget til klubben jeg har vært i siden jeg var 6 år gammel. Det er et veldig bra lag vi har her og jeg ser veldig fram til når sesongen endelig starter og vi får vist hva vi kan, sier Andreas.

06.08.2020
- A-lagsredaksjonen

Holmen IF forsterker med midtstopper Max Hallgren som kommer fra spill for Asker Fotball.

04.08.2020
- A-lagsredaksjonen

Frederik Lindquist (24) og Morten Bjørshol (23) signerer for MSA etter å ha trent med oss en måneds tid. Begge to kommer fra collegefotball i USA, og er spillere som vil heve nivået i en allerede solid treningsgruppe.

06.07.2020
- Robin Ødegaard