Neste kamp - Asker SKK

Nyheter

Forberedelsene til ny sesong fortsetter for fullt. Forrige uke ble det lovet og annonsert ytterligere signeringer til KSA. 6 nye spillere er signert - og spillerstallen for 2020 begynner for alvor å ta form.

12.11.2019
- Petter Sjåholm Melø

Sportssjef Petter Sjåholm Melø annonserte ytterligere signeringer i går. Matilde Bustgaard og Betine Voigt Pentzen har nå bundet seg til klubben den kommende sesongen.

07.11.2019
- Christoffer Brusnes

Forberedelsene til ny sesong er for lengst i gang - så også for vårt nyopprykkede KSA-lag. I går ble fire av våre spillere historiske som de første jentene (kvinnene) i klubbens historie som signerte deres spillerkontrakt.

06.11.2019
- Christoffer Brusnes

Med gårsdagens opprykk som utgangspunkt, er det på høy tid å vie våre flotte fotballspillere litt ekstra oppmerksomhet – og ytterligere få understreke det som vi ofte omtaler som en strømlinjeformet satsning på jenter i Holmen IF.

24.10.2019
- Roy Arne Berg