Neste kamp - Asker SKK

Nyheter

Terminlisten for seriespillet i 3.divisjon 2020 ble i dag offentliggjort. 14.april sparkes serien for våre jenter i gang - hjemme mot Oppsal. 21 runder senere, 13.oktober avsluttes sesongen hjemme mot våre naboer Bærum.

12.12.2019
- Espen Johansen

Samtlige av vinterens kamper er nå avtalt og reservert, og for våre damer er det en spennende kvintett som skal gi verdifull matching og gode referanser inn mot seriestart på vårparten.

- Espen Johansen

Avdelingsoppsettet for herrene ble forrige uke offentliggjort. I dag er avdelingsoppsettet for kvinnene gjort tilgjengelig fra NFF Oslo. En spennende avdeling, hvor det også blir gjensyn med lag fra forrige sesong.

- Espen Johansen

Etter å ha trent med oss i 3 uker, signerte i går den snart 19 år gamle angriperen Cecilie Vangen Wahl med klubben. Etter å ha tilbragt hele sin aktive fotballtid i Øvrevoll Hosle, byttes etter 11 år, hvitt ut med rødt.

- Espen Johansen

Etter en forrykende sesong opprettholder våre eldste jenter satsningen også i 2020. Dersom du er 15 år eller eldre, og har lyst til å bli en del av et fotballmiljø der hovedfokuset er spilleglede, mestring og inkludering, har Holmen IF tilbudet du søker.

14.11.2019
- Petter Sjåholm Melø