Neste kamp - Asker SKK

Nyheter

Det aller sikreste tegnet på at julehøytiden nærmer seg blir vi servert hvert eneste år, når KSA inviterer til Nissecup. Og på sedvanlig vis viste de eldste, hvem som nettopp er det - da det var de klokeste av de alle, Grånissene, som sto igjen som turneringens vinnere.

22.12.2022
- Christoffer Brusnes

De siste ti årene har Holmen IF gjennom systematsik arbeid og prioriteringer bygget opp jentesiden i klubben. I 2022 hadde vi lag i alle årsklasser fra barn til senior, og med det gir jentene mulgheten til å spille i egen klubb så lenge de ønsker. Det var en viktig prioritering da klubben satte i gang arbeidet for snaut ti år siden. I denne saken vil du få en oppsummering av samtlige lag i ungdomsfotball- til seniorfotballen i 2022.

23.11.2022
- Christoffer Brusnes

Vi fortsetter å forsterke, vi ønsker Hedda velkommen til Holmen IF!

13.05.2022
- Christoffer Brusnes

Endelig var det klart for sesongstart. Vårt mye omtalte "nye" kvinnelag, består av både etablerte spillere og spillere som har tatt steget opp fra junioravdelingen. I tillegg har vi fått inn spillere fra andre klubber, som har kommet godt inn i gruppen både sosialt og sportslig. Pre-season har vært lang og kald, etter et godt antall treninger og treningskamper var det klart for første seriekamp hjemme mot OSI- i flomlys på Holmen kunstgress.

10.05.2022
- Kristian Sneddon

Synne Alise Christiansen (25) er klar for Holmen IF!

18.03.2022
- Kristian Sneddon