Holmen spillerutviklingscamp 2023

Holmen IF Fotball har gleden å invitere alle spillere født 2010-2013 til Holmen spillerutviklingscamp i høstferien (uke 40). Vi ønsker også spillere fra andre klubber velkommen til å være med! Spillerutviklingscampen er for spillere med høy grad av indre motivasjon og dedikasjon for å bli en bedre fotballspiller.

2023-09-19
Kristian Bjørgan

Det vil være interne og eksterne foredragsholdere og det stilles krav til høy tilstedeværelese gjennom teoridelene og treningene på banen. Spillerutviklingscampen er spesielt rettet mot å uvikle individet innad i laget knyttet mot individuelle utviklingsmål.

Gjennom disse dagene vil vi jobbe med følgende temaer:

• Fysisk trening
  • Kosthold og ernærning
  • Videoanalyse

Spillerutviklingscampen varer fra mandag-onsdag i uke 40, dagene varer fra 09:30 - 14:30 og vil være en blanding av teori og praksis hver dag.

Det blir servert lunsj hver dag. Spillerne vil også få egen drikkeflaske samt. t-skjorte.

Detaljert program kommer i forkant av uken.

Pris: 1500,-

Påmelding kan gjøres her: Spond Club

For spørsmål om spillerutviklingscampen ta kontakt med Kristian Bjørgan på tlf: 47241986 eller kristian@holmenif.no

Holmenakademiet