Seriekampene er rett rundt hjørnet, og i forbindelse med gjennomføring av kamp har vi noen retningslinjer vi må forholde oss til.

07.08.2020
- robin@holmenif.no

Vi er glade for at barn og ungdom fra 1.august får lov til å gjenoppta kampaktivitet. Med anledningen til å igjen spille kamper, følger forutsetninger som hvert lag, spillere, ledere og foresatte må forholde seg til i forbindelse med gjennomføring - da det i disse tilfellene er gitt unntak fra regelen om avstand mellom enkeltpersoner.

09.07.2020
- Espen Johansen

-La oss henge litt på senteret!
-Nei, la oss heller dra på stranda. Vi rekker det før vi skal ut på restaurant for å spise med mamma og pappa.
-Ja! Storebror har jo fått lov til å dra på treningssenteret før vi skulle dra til byen.
-Eller kanskje vi skulle dra ned på banen for å spille fotball? Det er lenge siden.
-Nei vent, det får vi jo ikke lov til. Fotball er farlig det når det er sånn virus.

23.06.2020
- Espen Johansen

Endelig er sommerens høydepunkt sparket i gang på Holmen. Med tre måneder preget av usikkerhet knyttet til fotballhverdagen, er vi glade for at vi med nye rutiner også i 2020 kan arrangere. Vi ber om at alle foresatte ser på de 6 bildene eller leser festet PDF for å sette seg inn i årets retningslinjer for arrangementet, da vi naturligvis må være veldig nøye med blant annet å ivareta smittevernet.

22.06.2020
- Christoffer Brusnes

Regjeringen sier ja til trening og vi gleder oss til førstkommende mandag!

28.05.2020
- Christoffer Brusnes