TFS.jpg

Jeg er meget fornøyd med at Holmen har signert spillere av dette kalibre, de kommer med masse rutine og erfaring. Begge har vært en tur innom naboklubben vår Heggedal og har valgt å trappe opp satsningen igjen med å spille for de røde i 2020, sier Mads Lystvedt.

28.02.2020
- A-lagsredaksjonen

Etter de siste oppdateringer fra myndighetene rundt Covid-19, ser det ut til at TINE fotballskole kan gjennomføres i sommer!

18.02.2020
- Robin Ødegaard

I utgangspunktet skulle den lojale midtstopperen vår gjennom flere sesonger, Mari Kavlie-Jørgensen Jahr være tilknyttet oss på deltid ved anledning, gjennom sesongen. Et godt stykke inn i det nye året viser det seg at Mari også i 2020 blir med for fullt.

17.02.2020
- Christoffer Brusnes

Etter noen ukers treningsopphold, kan vi nå bekrefte at  den sentrale midtbanespilleren Ingerid Paulsen har signert for klubben. 20-åringen kommer til oss etter tre sesonger med spill for Øvrevoll Hosle.

17.02.2020
- Robin Ødegaard

Det ble nok en gang tennissifre da A-laget spilte sin tredje treningskamp for året. Det endte til slutt med 6-3-seier mot Svelvik, som ble nummer 5 i sin 4. divisjonsavdeling i fjor.

16.02.2020
- A-lagsredaksjonen