Nytt tilskudd til klubbens trenerapparat

Klubben har gleden av å annonsere at vi har tilknyttet oss ytterligere en ny solid ressurs og trenertalent. 25 år gamle Rebekka Davidsen har signert en avtale som binder henne til klubben - og vil være til inspirasjon for unge- og eldre spillere, i første omgang ut 2022.

2022-01-19
Christoffer Brusnes

Rebekka kommer opprinnelig fra Lillesand og innledet sin fotballutdanning med spill for moderklubben Lillesand Fotball i barneårene. Etter endt videregående skole, tok hun fatt på sitt høyere utdanningsløp hos Høyskolen Kristiania, og avsluttet i 2020 en bachelorgrad i ernæring. Altså et høyst relevant og viktig tema i forbindelse med utøvelse av fotballaktiviteten. Parallelt med avslutningen av BA-graden, tok hun fatt på trenerutdanningsløpet - og er underveis i sin formelle trenerutdanning. Hennes praktiske trenererfaring har hun fra barne- og ungdomsfotballen i moderklubben Lillesand Fotball.

De neste ukene vil hun først og fremst gjøre seg kjent med klubben og klubbens miljø. Omgående går hun løs på ett av det som vil være hennes faste treneroppdrag - gjennom å slutte seg til J.14 (2008) som deres trener. I løpet av de kommende månedene vil hun også slutte seg til vår J.19-gruppe. Og de aller yngste kommer til ha glede av hennes kompetanse på Holmenakademiet.

Rebekka uttaler selv at hun gleder seg til å ta fatt på sine treneroppdrag i vår klubb:

- Jeg gleder meg veldig til å komme i gang med mine oppgaver i klubben. Jeg ser frem til å bli kjent med spillere og deres foresatte, og å kunne bidra til å videreutvikle spillere i trygge omgivelser her på Holmen. Jeg har fått et utrolig godt førsteinntrykk av klubben. En klubb som viser seg å virkelig legge tilrette for at jeg skal kunne utvikle meg som fotballtrener, samtidig som vi i kraft av å være klubbens trenere skal utgjøre en forskjell i hverdagen til våre spillere.

Vi ønsker Rebekka hjertelig velkommen som en del av klubbens trenerapparat - og gleder oss til å følge henne og hennes spillere i tiden fremover.