Ny klubbavtale med Unisport

Endelig har vi gleden av å annonsere en ny klubbforhandler av klubbens materiell. Parallelt er vår avtale med Nike forlenget, men nå med Unisport som vår forhandler. Unisport er en av Europas ledende og meste anerkjente forhandlere på fotballutstyr.

2020-11-04
Hilde Knutsen

Eksisterende avtaler med både forhandler og leverandør utløp opprinnelig ved årsskifte 2020-2021. Vi ble kjent med Gresvig sin krevende situasjon i februar, noe som naturlig nok rammet vår tidligere forhandler G-Sport Asker. Siden den gang er det blitt gjort en nøye og god prosess med å få på plass nye avtaleverk med klubbforhandler og leverandør, for å sikre tilgang på godt materiell til en god pris året rundt for våre medlemmer.

God dialog med Unisport, og deres gode omdømme tatt i betraktning - så er vi veldig fornøyde med endelig å kunne annonsere de som vår nye samarbeidspartner. Unisport er en av Europas ledende nettbutikker med fotballsko, fotballdrakter og annet treningsutstyr. Unisport er lokalisert i København og har levert førsteklasses-service til spillere og supportere over hele verden i mer enn 20 år. I tillegg til sine flaggskip i sentrum av København og Paris, har Unisport lokale nettsider i Norge, Danmark, Sverige, Finland, Nederland, Tyskland, Frankrike og Østerrike. I mars innledet også Unisport et samarbeid med Norges Fotballforbund.

Unisport-signering

Klubben opplever det som tidsriktig at vi nå går fra en fysisk butikkforhandler til en helstøpt nettbutikk. Vi er sikre på at vårt valg om å prioritere netthandel vil komme våre medlemmer til gode. Både hva angår leveringstid, men også tilgjengelighet, pris, utvalg og kundeservice.

Klubbens lagledere og trenere vil orienteres nærmere vedrørende rabattkoder som skal distribueres til våre spillere. Vi kommer fortsatt til å legge til rette for fysiske handlekvelder, slik at alle som ønsker det får anledning til å se og prøve klær - før hver enkelt setter sin bestilling i nettbutikken

Allerede nå kan du logge deg inn og bestille varer fra vår nåværende klubbkolleksjon, til sterkt rabatterte priser. Merk at vi i utgangen av januar vil lansere vår nye klubbkolleksjon fra Nike.

Holmen IF Fotball ønsker Unisport velkommen inn som partner. Samtidig takker vi det vi kjenner som G-Sport Asker (nå; Intersport) med vårt 12 år lange samarbeid.

Eventuelle spørsmål kan rettes til Hilde Knutsen - hilde@holmenif.no