Ny sportssjef og hovedtrener for G19.1

Det er med stor glede vi kan presentere Robin Ødegaard som vår nye sportssjef og hovedtrener for vårt lovende juniorlag.

2020-01-28
Fotballstyret

Robin er 32 år gammel og har 14 års arbeidserfaring innenfor fotball. Han kommer til oss fra Lillestrøm Sportsklubb og begynner i jobben med umiddelbar virkning. Robin har blant annet erfaring som hovedtrener, spillerutvikler og daglig leder fra klubber som Fjellhamar, Gjelleråsen, Strømmen, Fet og Lillestrøm. Han har også jobbet for NFF Akershus og fotballakademiene Ødegaard Sport & Service og Coerver Coaching. Han er formelt sett utdannet som UEFA A-lisensiert fotballtrener.

Vi er glade for å ha sikret oss en mann av Robins kaliber. Han er godt kvalifisert for jobben både gjennom sin kompetanse og personlige egenskaper.

- Jeg ser veldig frem til å komme i gang med jobben i en så stor og spennende klubb som Holmen. Klubben har vært veldrevet i mange år, og vi er klare for å ta nye steg som utviklingsklubb, sier en ydmyk og glad Robin.

Avgående sportssjef Petter Sjåholm Melø vil i tospann med Robin jobbe ut sin oppsigelsestid til 6. februar, slik at Robin blir best mulig kjent med klubben og sine ansvarsoppgaver.

Vi ønsker Robin hjertelig velkommen til oss.