MSA: Fire spillere fra egen juniorstall har signert for A-laget!

Etter gode prestasjoner for juniorlaget i 2019, belønnes dermed fire nye spillere med A-lagskontrakt for 2020 sesongen.

2019-11-13
Petter Sjåholm Melø

Abiti.jpg

Abiti Ahmed (19) kom til Holmen før 2018 sesongen fra Grue IL hvor han spilte på klubbens A lag i 4 div. Han har spilt to sesonger på juniorlaget og ser fram til å ta fatt på A-lags fotballen. Abiti skyter like bra med begge ben og har en enorm spenst som gjør han god i hodespillet. Vi gleder oss til å se Abiti utvikle seg videre på A-laget.

Arteen.jpg

Arteen Behmani (18) kom til Holmen midtveis i 2017 sesongen fra FK Tønsberg. Han har vært en viktig bidragsyter på juniorlaget i tre år. Den målfarlige angrepspilleren besitter stor arbeidskapasitet og fart.  Vi er fornøyd med å ha med oss Behmani videre i 2020.

Linus.jpg

Linus Eidstad (19) har spilt i Holmen hele sin spillerkarriere og er et godt bevis på at hardt arbeid over tid lønner seg. Linus har spilt flere år på G00.2 før han på G16 tok steget opp på førstelaget. Han har vært fast på junior 1 i tre år og spiller både midtstopper og vingback. Linus sin største styrke er 1v1 defensivt og fart. Det blir spennende å følge Eidstad videre som seniorspiller.

Markus.jpg

Markus Fink Kvamme (19) har spilt hele sin spillerkarriere i Holmen. Markus har spilt fast på Holmen G00 siden laget ble etablert på U12. Markus har de siste sesongene spilt venstre back på juniorlaget, men kan også spille på midtbanen og kant. Markus har god nærteknikk og spillerforståelse. Vi er glade for å ha sikret Kvamme sin underskrift.