TFS.jpg

Holmen og Unisport kjører en handleuke nå som gjelder for perioden fra 10. november - 20. november.

10.11.2022
- Kristian Sneddon

Ny sesong starter opp like fort som den forrige avsluttes. Vi vil fra i dag jobbe ut ifra neste års alderstrinn. Eks. G13/J13 (2009) vil fra i dag være G14/J14.

01.11.2022
- Christoffer Brusnes

Sesongen 2022 er nå historie for klubbens senior herrelag (MSA). Den første fulle sesongen for våre seniorer siden 2019. Opprykksfavoritt Gamle Oslo (FC Oslo) inviterte til opprykksfest i flotte rammer på Bjølsen kunstgress i går kveld. Men våre hardtkjempende gutter ville det annerledes og det som kunne blitt en opprykksfest for vertene, ble omgjort til «kun en fest», takket være Daniel Mohebbi sitt seiersmål seks minutter på overtid.

26.10.2022
- Kristian Sneddon

Holmen fotball hadde gleden av å invitere dedikerte spillere til spillerutviklingscamp i høstferien uke 40. Denne campen var for spillere med høy grad av indre motivasjon og dedikasjon for å bli en bedre fotballspiller.

21.10.2022
- Espen Johansen

Holmen Fotball søker en ryddig, strukturert og tydelig leder med god gjennomføringsevne. Som fotballgruppens øverste leder er du ansvarlig for at all fotballaktivitet i klubben gjennomføres i henhold til klubbens verdier og retningslinjer. Du vil være ansvarlig for videreutvikling av klubbens eksiterende fotballtilbud, innenfor de ulike områdene; Barn, Ungdom og Senior.

04.10.2022
- Espen Johansen