TFS.jpg

Som alltid mellom sesonger så skjer det endringer i respektive klubbers organisasjon. Så også i vår klubb. Dessverre for vår del så har en av våre aller mest lojale tjenere valgt at sesongen 2022 skulle bli den siste for denne gang. Hilde fratrér sin stilling som administrativ leder med virkning fra 1.januar 2023.

- Espen Johansen

Klubben er glade for å kunne meddele at det gode momentumet man har hatt gjennom hele høsten opprettholdes - og at klubbens sportslige apparat utvides inn mot det nye året. Thomas Høgslund Bakken er det nyeste tilskuddet til vårt solide trenerkorps. Dette til store glede for mange av våre spillere - unge, så vel som litt eldre.

- Redaksjonen

Det aller sikreste tegnet på at julehøytiden nærmer seg blir vi servert hvert eneste år, når KSA inviterer til Nissecup. Og på sedvanlig vis viste de eldste, hvem som nettopp er det - da det var de klokeste av de alle, Grånissene, som sto igjen som turneringens vinnere.

- Christoffer Brusnes

Om ikke 80 av årene til Ervin Friseid nødvendigvis er anvendt på å opprettholde de flotte standardene vi har på fotballbanene våre sommer og vinter - så er det ikke langt unna at jobben som han har lagt ned for klubben kan regnes hjem som 80 årsverk.

15.12.2022
- Espen Johansen

Hvert år er det knyttet stor spenning til avdelingsoppsettet for våre seniorlag. NFF Oslo har nå offentliggjort oppsettet, og ut av det kan vi lese at vi har 22 tette og jevne oppgjør i vente i 2023!

13.12.2022