TFS.jpg

Nyheter

Det årlige medlemsmøtet i fotballgruppen ble gjennomført onsdagkveld i klubbhuset. All den tid man er en del av et fleridrettslag så gjennomføres medlemsmøtet på uformelt basis, og medlemmene gis anledning til å påvirke fotballgruppens videre drift.

30.03.2023
- Espen Johansen

Det er med glede vi registrerer rekordpågang hva angår påmeldinger til sommerens fotballskoler. Vi har til hensikt å tilby alle som ønsker plass, men samtidig velger vi å sende ut en liten advarsel om at vi kun har den banekapasiteten vi har - og ikke kan operere med ubegrenset antall plasser. Dette for at vi skal levere de samme gode opplevelsene i 2023, som gjorde at fotballkretsen kåret oss til "Årets Tine Fotballskole" i 2022. Påmelding kan stadig gjøres her.

10.03.2023
- Espen Johansen

Fotballstyret inviterer til medlemsmøte rett i forkant av klubbens årsmøte.

Medlemsmøtet avholdet på møterommet på klubbhuset.

17.02.2023
- Espen Johansen

For tredje året på rad inviterer Holmenfanten til cup på Holmen Idrettspark.

TIL PÅMELDING

24.01.2023
- Kristian Sneddon

Er du 19 år + og savner å spille fotball? Holmen IF Fotball starter nå opp et nytt tilbud til nye og gamle Holmenspillere som er 19 år og eldre.

18.01.2023
- Christoffer Brusnes