TFS.jpg

Nyheter

Holmen - Jardar 3-1 (2-0). Tirsdag kveld kunne vårt J17 lag slippe jubelen løs - J17 er seriemestere 2020!

28.10.2020
- Robin Ødegaard

Påmelding til ny periode for vårt populære akademi er nå åpnet!

20.10.2020
- Holmenakademiet

Den etterhvert for oss alle så velkjente Christoffer Brusnes har forlenget sin kontrakt med klubben. Dette til glede for alle, da "Brus" er blitt en kjent skikkelse for store og små gjennom de seneste årene.

01.09.2020
- Robin Ødegaard

Vår sportssjef rakk ikke mer enn en drøy måned i jobben, før arbeidsdagene brått ble endret for oss alle. Uforutsette arbeidsoppgaver måtte prioriteres foran tiltenkte oppgaver og klubbens årshjul. Robin Ødegaard snudde umiddelbart dette til noe positivt gjennom å benytte anledningen til å bli kjent med hans nye klubb på rekordtid.

31.08.2020
- Christoffer Brusnes

Fra og med førstkommende mandag 31.august endrer vi rutinene for registrering av publikum ved klubbens fotballkamper på Holmen Idrettspark. Dette for å forenkle forutsetningene for eventuell god og effektiv smittesporing.

28.08.2020
- Espen Johansen