TFS.jpg

Nyheter

Med forbehold om at ytre faktorer tillater spill, har NFF Oslo kommunisert en tentativ terminliste for 3.divisjon 2021. Dermed kan vi forutsette for nå, at vi den 6.april er å finne på Nordre Åsen for serieåpning mot Skeid.

14.12.2020
- Espen Johansen

Annerledesåret 2020 går omsider mot slutten. For KSA sitt vedkommende skulle dette være sesong hvor vi skulle følge opp opprykksåret 2019 - med kamper mot presumptivt tøffere motstand. Verden har ønsket det annerledes - men med enda sterkere motivasjon ser vi frem mot sesongen 2021. Et år der vi håper fotballhverdagen vår forhåpentligvis stabiliserer seg, og at vi endelig skal få se de røde i 3.divisjon.

14.12.2020
- Espen Johansen

Spanjolen kommer til Holmen fra Stabæk, og vil starte i sin nye jobb 1.januar 2021.

20.11.2020
- Robin Ødegaard

Jubelen kunne slippes løs på Holmen Kunstgress torsdag kveld. Holmen J19 ble seriemestere etter å ha slått Høvik 7-1 (5-1)!

06.11.2020
- Christoffer Brusnes

Endelig har vi gleden av å annonsere en ny klubbforhandler av klubbens materiell. Parallelt er vår avtale med Nike forlenget, men nå med Unisport som vår forhandler. Unisport er en av Europas ledende og meste anerkjente forhandlere på fotballutstyr.

04.11.2020
- Hilde Knutsen