TFS.jpg

Nyheter

Tusen takk til alle spillere, foresatte, trenere, lagledere, frivillige og sponsorer for samarbeidet i 2020.

23.12.2020
- Robin Ødegaard

Noen måneder i året vil vi igjen se angrepsspilleren Ida Elise Hjelle i rødt. Etter å ha fullført sitt første semester ved North Park University i Chicago, bruker hun juleferien til å holde fotballformen vedlike sammen med tidligere lagvenninner på Holmen idrettspark. Og best av alt, hun er klarert for spill for Holmen IF i 2021!

19.12.2020
- Espen Johansen

Det er klart for påmelding for januar-februar perioden. Første treningsdag i perioden er mandag 4 januar. Perioden avsluttes med trening torsdag 25 februar. Perioden det meldes på til består i så måte av 7 uker, hvor det er fri i uke 8 grunnet vinterferien.

TIL PÅMELDING

15.12.2020
- Holmenakademiet

Med forbehold om at ytre faktorer tillater spill, har NFF Oslo kommunisert en tentativ terminliste for 3.divisjon 2021. Dermed kan vi forutsette for nå, at vi den 6.april er å finne på Nordre Åsen for serieåpning mot Skeid.

14.12.2020
- Espen Johansen

Annerledesåret 2020 går omsider mot slutten. For KSA sitt vedkommende skulle dette være sesong hvor vi skulle følge opp opprykksåret 2019 - med kamper mot presumptivt tøffere motstand. Verden har ønsket det annerledes - men med enda sterkere motivasjon ser vi frem mot sesongen 2021. Et år der vi håper fotballhverdagen vår forhåpentligvis stabiliserer seg, og at vi endelig skal få se de røde i 3.divisjon.

14.12.2020