TFS.jpg

Nyheter

På medlemsmøtet for snart to år siden trådte Roger Eidstad ut av fotballstyret, etter årelang tjeneste som styremedlem. Den gang trakk han seg selv ut, for at tid skulle frigjøres til økt tilstedeværelse på det som ligger hans hjertet nærmest - fotballbanen.

18.01.2021
- Christoffer Brusnes

Aktivitetsstansen for våre lag opphører fra og med onsdag 13.januar. Dette i kjølvannet av at det i dag ble vedtatt ny forskrift om smitteverntiltak for å forebygge av koronasmitte av Formannskapet i Asker kommune.

12.01.2021
- Espen Johansen

Inngangen til nytt år har dessverre ikke blitt slik vi ønsket. Samtlige av klubbens undergrupper tok juleferie med håp og tro om at trening ville kunne opprettholdes som normalt i 2021 - og at det kun var konkurranser for utøvere under 20 år som var satt på vent.

08.01.2021
- Espen Johansen

Inngangen på det nye året ble som tidligere omtalt, ikke helt slik vi ønsket. På mandagens digitale trenerforum fikk våre dyktige trenere anledning til å snakke sammen - og det vi vet av erfaring fra 2020 er at vi er fullt i stand til å trene på en morsom og relevant måte, selv uten susende sklitaklinger og tette dueller i målfeltet.

06.01.2021
- Robin Ødegaard

Med inngangen til et nytt år håpet vel alle at vi skulle bevege oss over i et nytt kapittel i retning av mer normale sosiale forhold. Regjeringens pressekonferanse søndag 3.januar var en påminnelse for oss om at viruset hverken spør, eller bryr seg om hvilken dato vi skriver. Derfor har vi ikke noe annet valg enn å ta et steg tilbake med hensyn til formen på den treningsaktiviteten vi fører.

04.01.2021
- Robin Ødegaard