TFS.jpg

Nyheter

Gjennom regjeringen sin pressekonferanse på fredag fikk vi bragt på det rene at fra og med tirsdag 23.februar er det åpning for at kamper kan spilles mot motstand fra egen kommune på en arena i kommunen. Imidlertid må vi be om at koordinering og reservering av eventuelle kampdatoer settes på vent - da det foreligger informasjon på lokalt nivå om at arrangementer inntil videre skal utsettes.

21.02.2021
- Espen Johansen

Holmen IF Fotball ønsker hjertlig velkommen til TINE Fotballskole i uke 25 og 32. Vi har to flotte kunstgressbaner til disposisjon samt en av Asker beste gressbaner. Fotballskolen er åpen for alle barn i alderen 6 - 12 år uansett nivå (født 2009 - 2015)!

Til påmelding

NB: Grunnet gjeldene smittvernregler har vi kun plass til 200 deltagere.

17.02.2021
- Christoffer Brusnes

Vår nye klubbkolleksjon som vil gjøre seg gjeldende og bidra til å farge Holmen Idrettspark, om mulig, stadig mer rød-sort de neste årene, er nå tilgjengelig for salg. Dette markerer vi med et realt lanseringstilbud. Du får nå hele 25 % rabatt på hele klubbens sortiment hos vår butikk og distributør Unisport

16.02.2021
- Hilde Knutsen

Det er klart for påmelding for mars-april perioden. Første treningsdag i perioden er mandag 1. mars. Perioden avsluttes med trening torsdag 29. april. Perioden det meldes på betstår i så måte av 8 uker. Hvor det er fri i uke 13, samt mandag og tirsdag uke 14 grunnet påskeferie.

TIL PÅMELDING

16.02.2021
- Holmenakademiet

Laget er allerede godt i gang med planleggingen og logistikken knyttet til den kommende sesongen. Tilbake i inngangen til mars 2020 var det mye optimisme å spore blant de røde - da man etter det som viste seg å bli årets siste kamp mot Hasle-Løren, var ubeseiret i sesongenoppkjøringen til sesongen vi aldri fikk være med på.

22.01.2021
- Christoffer Brusnes