TFS.jpg

Nyheter

Som en konsekvens av det stadig økende smittetrykket i østlandsregionen - orienterte i kveld helseminister Bent Høie at man skjerper smittevernstiltakene i samtlige av de 51 kommunene i Viken. Innskjerpingen justeres fra midnatt til det såkalte tiltaksnivå A. Det er gitt idretten et unntak fra bestemmelsene i tiltaksnivå A. Aktivitet kan stadig gjennomføres utendørs for barn og unge, men forutsetter maksimalt 10 personer pr. gruppe - og at det er avstandsregulert trening.

15.03.2021
- Robin Ødegaard

OPPDATERT MED SAKSLISTE M/DOKUMENTER - 10.03.2021
Fotballstyret inviterer til digitalt medlemsmøte dagen før klubbens årsmøte. I lys av stadig endringer i retningslinjene hva korona angår - er det besluttet først som sist at vi gjennomfører medlemsmøtet digitalt i år. For å muliggjøre gjennomføring ber vi om at påmelding sendes til møtet sendes til fotballstyret@holmenif.no senest 17.mars.

02.03.2021
- Christoffer Brusnes

Som tidligere annonsert - kan vi nå informere om en ventet presisering angående gjenåpning for kampaktivitet fra og med tirsdag 23.februar. Vi påpeker nok en gang at det er barn og unge opp til 20 år som er gitt anledning til å spille kamper. Kampene må spilles innenfor kommunegrensene og mot et motstanderlag fra kommunen.

22.02.2021
- Espen Johansen

Gjennom regjeringen sin pressekonferanse på fredag fikk vi bragt på det rene at fra og med tirsdag 23.februar er det åpning for at kamper kan spilles mot motstand fra egen kommune på en arena i kommunen. Imidlertid må vi be om at koordinering og reservering av eventuelle kampdatoer settes på vent - da det foreligger informasjon på lokalt nivå om at arrangementer inntil videre skal utsettes.

21.02.2021
- Espen Johansen

Holmen IF Fotball ønsker hjertlig velkommen til TINE Fotballskole i uke 25 og 32. Vi har to flotte kunstgressbaner til disposisjon samt en av Asker beste gressbaner. Fotballskolen er åpen for alle barn i alderen 6 - 12 år uansett nivå (født 2009 - 2015)!

Til påmelding

NB: Grunnet gjeldene smittvernregler har vi kun plass til 200 deltagere.

17.02.2021
- Christoffer Brusnes