TFS.jpg

Med dagens budskap under regjeringens pressekonferanse - har vi fått bekreftet at vi ytterligere kan utvide den tidligere pressede deltagerbegrensningen. For flere dager siden nådde vi det nasjonalt begrensede deltagerantallet på 200 til fotballskolen i uke 25. Men fortvil ikke, dersom du har vært for sent ute - vi har nå fått bekreftet vi har anledning til å tilby sommerens vakreste eventyr til enda flere.

TIL PÅMELDING

18.06.2021
- Christoffer Brusnes

Treningsaktiviteten har vært i full sving i hele klubben siden påske - og de seneste ukene har vi sannelig også fått oppleve kamper hvor laget på motsatt banehalvdel har andre farger på drakten, enn hva vi selv har. Fotballgleden er til å ta å føle på og det er med gryende optimisme vi møter fremtiden.

17.06.2021
- Espen Johansen

Etter opphevelse av lokal forskrift 15.juni, er det nå nasjonale regler og anbefalinger som gjelder i Asker kommune.

16.06.2021
- Robin Ødegaard

Med en forventning om gjenåpning av aktivitet, inviteres dere til Holmenfanten cup 2021. Cupen spilles på Holmen idrettspark, 10. - 12.september 2021, og spilles i klassene jenter og gutter 7-12 år.

03.06.2021
- Holmenfanten

Det nærmer seg 15 måneder uten normal treningsaktivitet for våre unge - men likevel for gamle gutter og jenter. De fleste av klubbens seniorspillere er i starten av 20-årene.

31.05.2021
- Espen Johansen