TFS.jpg

Etter opphevelse av lokal forskrift 15.juni, er det nå nasjonale regler og anbefalinger som gjelder i Asker kommune.

16.06.2021
- Robin Ødegaard

Med en forventning om gjenåpning av aktivitet, inviteres dere til Holmenfanten cup 2021. Cupen spilles på Holmen idrettspark, 10. - 12.september 2021, og spilles i klassene jenter og gutter 7-12 år.

03.06.2021
- Holmenfanten

Det nærmer seg 15 måneder uten normal treningsaktivitet for våre unge - men likevel for gamle gutter og jenter. De fleste av klubbens seniorspillere er i starten av 20-årene.

31.05.2021
- Espen Johansen

Endelig kan vi konkurrere igjen! Med endringene i den lokale forskriften kan det spilles treningskamper innad i kommunen.

26.05.2021
- Robin Ødegaard

Vi i Holmen IF Fotball gleder oss over å dele nyheten om tre nysigneringer til A-laget. Srosht Asi Omer (18), Fredrik Arnhjell (17) og Casper Meidal (18), er tre spillere som har utviklet seg igjennom vår egen ungdomsavdeling. Vi er spente og stolte over å kunne ta med oss disse spillerne inn i en ny sesong, denne gang ikledd A-lagsdrakten.

13.05.2021
- A-lagsredaksjonen