TFS.jpg

Holmen idrettsforening søker en driftig, strukturert og selvstendig koordinator. Rollen som klubbkoordinator er klubben sitt kontaktpunkt for medlemmene i idrettslaget, samt eksterne og interne aktører.

03.11.2023
- Espen Johansen

Holmen IF Fotball hadde gleden av å invitere dedikerte spillere til spillerutviklingscamp i høstferien. Hovedfokuset på denne campen var å jobbe med induviduelle utviklingsmål.

10.10.2023
- Christoffer Brusnes

Holmen IF Fotball har gleden å invitere alle spillere født 2010-2013 til Holmen spillerutviklingscamp i høstferien (uke 40). Vi ønsker også spillere fra andre klubber velkommen til å være med! Spillerutviklingscampen er for spillere med høy grad av indre motivasjon og dedikasjon for å bli en bedre fotballspiller.

19.09.2023
- Kristian Bjørgan

Er du interessert i å jobbe som fotballtrener i en utviklingsklubb i stor vekst med fokus på spiller- og trenerutvikling?

05.09.2023
- Christoffer Brusnes

Minimicro er et tilbud for 5- og 6-åringer i lokalområdet som ønsker å spille fotball. Treningsarbeidet skal fokusere på lek med ball for å utvikle basisferdigheter, teknikk og koordinasjon, med dette kommer trygghet og mestring som igjen vil gi trivsel. Videre skal det være fokus på gode holdninger og Fair Play. Men aller viktigst er det at barna har det gøy med å holde på med idrett.

18.04.2023
- Tore Liland