TFS.jpg

Nyheter

Vi forbereder oss for en ny sesong, og vi opprettholder våre eldste jenter satsning også i 2022. Dersom du er 15 år eller eldre, og har lyst til å bli en del av et fotballmiljø der hovedfokuset er spilleglede, mestring og inkludering, har Holmen IF tilbudet du søker.

17.11.2021
- Christoffer Brusnes

Holmen - KFUM 2-2 (e.e.o 2-2 Etter straffer: 8-7). Etter en nervepirrende finale i OBOS cup kunne juniorgutta tilslutt juble for GULL!

09.11.2021
- Administrasjonen

I over et ti-år har Mads Lystvedt vært et kjent fjes i og rundt Holmen IF Fotball sine aktiviteter. Etter tusenvis av treninger og kamper i rød drakt, er det tid for et foreløpig farvel. Mads har gjort seg kjent med alle våre akademideltagere gjennom hele sin epoke i klubben – i tillegg til å ha «rundet» klubben hva treneroppgaver angår på ungdoms- og seniornivå.

08.11.2021
- Espen Johansen

A-laget har spilt tre kamper på realtivt kort tid, mot Majorstuen (12.10), Christiania BK (19.10) og Lyn FK 2 (21.10) der alle endte med seier!

25.10.2021
- A-lagsredaksjonen

Holmen - Langhus/Ski/Oppegård: 5-1 (3-0). Det hektiske kampprogrammet vedvarer for KSA. Søndagkveld ble det sammensatte laget til Langhus, Ski og Oppegård beseiret med solide 5-1. Vi må tilbake til høsten 2019 sist vi så slike sifre på resultattavlen i vår favør på seniornivå.

04.10.2021
- Christoffer Brusnes