Holmen langrenn arrangerer Multisport 24. september!

3 år siden sist – endelig kan vi arrangerer Multisport igjen! Arrangementet er i år åpent også for ikke-medlemmer.

Multisport er en uhøytidelig stjernekonkurranse hvor man konkurrerer som lag. Lagene kan selv velge fritt mellom 20-25 øvelser som utfordrer et bredt spekter av motorikk, kreativitet og samarbeid. Konkurransen går innenfor en fast tidsramme, og det gjelder å samle flest mulig poeng før sluttsignalet går.

2022-09-15

Øvelsene er tilpasset alle aldersgrupper mellom 2006 og 2017. For 2016- og 2017-barna vil det være en «knøttegruppe». Barna får morsomme, uvanlige, kreative og utfordrende øvelser, hvor alle vil finne øvelser de kan mestre. Voksne frivillige vil være til stede på alle øvelsene for å veilede deltakerne.

Deltakerne samler poeng gjennom dagen. Det vil være premier til alle deltakerne, samt uttrekkspremier og noen premier til de fremste poengsankerne på årskullene 2011 og eldre.

Multisport er en lagkonkurranse hvor de fleste øvelsene krever aktivitet fra alle deltakerne på laget. Lagene settes opp kullvis av arrangøren.

For påmelding og mer informasjon trykk her.