På sedvanlig vis inviterer vi klubbens medlemmer til en uformell konkurranse på Holmen Idrettspark, for å gi utøverne en morsom og begivenhetsrik start på sesongen 20/2021.

05.10.2020
- Espen Johansen

Vi ønsker gamle og nye utøvere med foreldre velkommen til en ny skisesong. Våre eldre kull er allerede i gang med trening, og fra uke 41 (etter høstferien) starter også de yngre opp igjen.

03.09.2020
- Holmen Langrenn

Æresprisene for 2019/2020 skulle vært delt ut på Årsavslutningen, som dessverre måtte avlyses på grunn av koronapandemien. Holmen Langrenn er ikke mindre stolte av de mange flinke og ivrige utøverne i år, og noen skal ha en særlig opppmerksomhet for sin treningsinnsats og imponerende resultater i løpet av sesongen.

01.05.2020
- Holmen Langrenn

Informasjon til utøvere, treningsgrupper og medlemmer som gjelder pågående situasjon knyttet til koronaviruset.

10.03.2020
- Espen Johansen

I fjor hadde vi stor påmelding til felles overnatting på Lillehammer og over mange Holmen-utøvere sto på startstreken. Det ble en fantastisk helg og skifest fra Sjusjøen til Lillehammer! Vi inviterer i år alle 2008 og eldre til en flott helg!

23.02.2020
- Holmen Langrenn

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket