Nyheter

Gjennom siste årene har rennaktiviteten begrenset seg selv. Desto mer glede opplever vi nå som vi endelig får startnummeret på brystet igjen. Flere av våre utøvere har vært i aksjon denne helgen.

24.01.2022
- Espen Johansen

Endelig kan vi realisere byggingen av et nytt klubbhus på Holmen! Flere års arbeid for å sikre medlemmene i Holmen IF og de mange brukerne av Idrettsparken et samlingssted under tak, ser nå ut til å gi resultater. Rammetillatelse til å reise et bygg på 573 kvadrameter er gitt av kommunen. Seltor Gruppen er engasjert for å bygge klubbhuset. Kostnadsrammen er satt til omlag 15 millioner kroner.

17.12.2021
- Espen Johansen

Førstkommende helg kan vi igjen endelig ønske alle aktive medlemmer - store og små - velkommen til skisamling på Gålå. Vi møtes til middag 19:00 på fredag - og så går det slag i slag hele helgen gjennom. Det fullstendige programmet for årets samling finner og annen praktisk informasjon finner du her.

29.11.2021
- Espen Johansen

Denne onsdagen blir ordinær trening byttet ut med terrengløp i Grønlia. Vi inviterer  klubbens medlemmer til en uformell konkurranse på Holmen Idrettspark, for å gi utøverne en morsom og begivenhetsrik opplevelse av konkurranse med startnummer på brystet.

29.10.2021
- Espen Johansen

I år blir det familiesamling på på Gålå helgen 3.-5.desember. Tradisjonen tro leier vi Wadahl Høgfjellshotell og starter sesongen med herlige skiløyper, førjulsstemning, god mat og hyggelig sosialt lag.

22.10.2021