Nyheter

Holmen IF har glede av å kunne ønske velkommen til sommerskiskolen i år igjen. Det har vært en suksess i mange år nå, og vi håper å gjenskape dette også denne sommeren. Med fokus på treningsglede, utvikling og mestring, vil flinke og erfarne trenere Holmen ta fatt på to morsomme treningsuker i sommerferien.

27.04.2022
- Espen Johansen

Æresprisene 2021/2022 ble i går kveld delt ut på vår sesongavslutning på Nesbru vgs. Holmen IF Langrenn er stolte av de mange flinke og ivrige utøverne våre, og noen skal ha særlig oppmerksomhet for sin treningsinnsats og imponerende resultater i løpet av sesongen.

08.04.2022
- Espen Johansen

Vi gjentar fjorårets suksess - Holmen Idrettspark inviterer til Idrettsuke i uke 27. Det blir fire dager proppfulle med masse aktivitet, et bredt utvalg av idretter, god mat og god stemning på Holmen Idrettspark.

ALLE BARN FRA 1. - 7.TRINN ER VELKOMNE!

21.02.2022
- Espen Johansen

I ren gjenåpningsrus, er det lite som er mer treffende enn det tradisjonsrike klubbmesterskapet i klassisk stil. Arenaen var i år igjen Eid Skiarena - og over 150 IF'ere i alderen 6 - 16 år stilte til start onsdag 16.februar.

18.02.2022
- Espen Johansen

OPPDATERT MED LØYPEKART OG PRAKTISK INFO!
Vi har gleden av å invitere alle våre utøvere fra 7-20 år til klubbmesterskap 2022 i klassisk stil på Eid skiarena, onsdag 16.februar. Frist for påmelding er satt til søndag 13.februar - 23:55. Påmeldingsfristen må overholdes, da vi ikke har anledning til å ta i mot etteranmeldte av administrasjons- og planleggingshensyn.

26.01.2022