Endelig var det klart for kick-off for 2016-barna!

14.10.2022
- Espen Johansen

Skal du går renn i vinter? Fra og med 11-årsklassen (2012-kullet) trenger alle egen brikke. Ny brikke utleveres på trening via trener/oppmann i slutten av november eller tidlig i desember. Løpere født i 2009 eller før kan trenge å bytte til ny brikke.

11.10.2022
- Espen Johansen

Lørdag 24. september var det endelig klart for å kunne arrangere Multisport igjen, 3 år siden forrige gang. Multisport er en lagkonkurranse, hvor lagene må utføre ulike oppgaver for å samle poeng. I år var det også åpent for de yngre barna ned til 2017-klassen, og for ikke-medlemmer. Gressbanen på Holmen og Grønlia yret av en haug strålende og ivrige barn og ungdommer, og arrangementet var en suksess!

05.10.2022
- Espen Johansen

3 år siden sist – endelig kan vi arrangerer Multisport igjen! Arrangementet er i år åpent også for ikke-medlemmer.

Multisport er en uhøytidelig stjernekonkurranse hvor man konkurrerer som lag. Lagene kan selv velge fritt mellom 20-25 øvelser som utfordrer et bredt spekter av motorikk, kreativitet og samarbeid. Konkurransen går innenfor en fast tidsramme, og det gjelder å samle flest mulig poeng før sluttsignalet går.

15.09.2022
- Espen Johansen

Etter tre flotte år under Andreas Dolven sin ledelse, takker han nå av som sportslig leder i klubben. I kjølvannet av hans fratredelse er det med stor glede vi kan annonsere at hans etterfølger er på plass – og klar for å for å bidra til at skigleden fortsetter å blomstre i årene som kommer i Holmen langrenn.

09.05.2022