Klubben informerer om at endringer blir gjort i klubbens sportslige ledelse. Det medfører dessverre at Ida Moger fratrér sin stilling som sportslig leder. Nytilsatt i rollen er Henriette Sole-Warbo.

17.02.2023
- Espen Johansen

Holmen IF Langrenn inviterer til årsmøte 14.mars kl. 20:30 i klubbhuset. Det blir enkel servering.

17.02.2023
- Espen Johansen

For første gang på mange sesonger var vi sterkt representert under senior NM del 1 - i regi av Vind IL, på Gjøvik. En helg hvor sprengkulden fikk mye av fokuset, men av sportslig karakter er det med glede vi kan melde om sterke prestasjoner fra våre utøvere - både på sprinten torsdag og på søndagens stafett.

24.01.2023
- Espen Johansen

Brenner du for tilrettelegging av idrettsaktivitet for barn og unge? Ønsker du å bli en del av vår unge og dynamiske gjeng i Holmen IF? Holmen Idrettsforening har en ledig 50 % stilling som klubbkoordinator. På sikt kan det være mulighet for å utvide stillingen ytterligere når vårt nye klubbhus står ferdigstilt.

07.12.2022
- Espen Johansen

Onsdag arrangerte vi terrengløp i Grønlia for alle våre medlemmer, og både små og store fikk løpe ulike løyper tilpasset sitt aldersnivå. Med mye mildvær ble det en nokså gjørmete opplevelse, men det var intet hinder for masse glede og ikke minst mestringsfølelse.

14.11.2022
- Espen Johansen

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket