Velkommen til Holmen Idrettsforening

Klubben har stor aktivitet og voksende medlemsmasse. ved årsskiftet 2017/2018 var vi ca. 1450 medlemmer

Langrennsgruppen har et variert treningstilbud, og har stor pågang av unge ivrige skiløpere. Vi har utviklet et fint skileikområde i Grønnlia, og det er oppgradert lys i lysløypen. Om vinteren kjøres det spor både i Grønnlia og på fotballbanene når snøforholdene tillater det.

Håndballgruppen er i vekst og vi har  tilbud til jenter og gutter, samt håndballskole for de yngste. Veteranlaget, J33, har holdt stand i mange år og bidrar med voksne trenere til håndballskolen og lagene våre.

Fotballgruppa har ca 750 aktive. A-laget skal spille i 4 .divisjon i 2018. Det er stor satsning både på bredde og topp, og vi har tilbud til alle aldersgrupper.. Veteranlaget er aktive og spiller i M48. Vi har i 2013 bygget ny kunstgressbane, og har nå et flott anlegg med tilsammen 3 baner, hovorav 1 bane har vinterdrift med undervarme..

Vi ønsker nye medlemmer velkomne.

BETINGELSER

Betingelser HIF.pdf

Kjøpsbetingelser

Kjøpsbetingelser for Holmen IF, organisasjonsnummer 971568518

1. Oppsigelse av medlemskap

Innbetalt medlemsavgift gjelder for inneværende år. Kunden kan uten nærmere begrunnelse si opp sitt medlemskap i Holmen IF med umiddelbar virkning. Med mindre kunden har utøvd sin angrerett, vil ikke eventuell oppsigelse av medlemskapet i Holmen IF innebære at kunden har rett til å få refundert allerede innbetalt medlems- eller treningskontingent for inneværende periode.

1. Ordrebekreftelse

Når betalingen er gjennomført vil du motta ordrebekreftelse til registrert e-postadresse.

1. Betalingsmåte

Vi tilbyr betaling med VISA og Mastercard.

1. MVA

Gjeldende medlems- og treningskontingenter for Holmen IF fremkommer på Holmen IF sin nettside, og oppdateres årlig ved årsmøte. Det skal ikke betales merverdiavgift av hverken medlems- eller treningskontingentene; prisene som er oppgitt er dermed nettopriser.

1. Angrerett

Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp, og gir fri angrerett innenfor 14 dager etter betaling.

MTOTFLS

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket