Holmen IF søker Klubbkoordinator

Holmen idrettsforening søker en driftig, strukturert og selvstendig koordinator. Rollen som klubbkoordinator er klubben sitt kontaktpunkt for medlemmene i idrettslaget, samt eksterne og interne aktører.

2023-11-03
Espen Johansen

Holmen IF er en dynamisk arbeidsplass med fokus på klubbens kjerneverdier – mestring, respekt og inkludering. Klubbkoordinatoren vil hovedsakelig arbeide med oppgaver relatert til fotballgruppen, men samarbeider med hele den sportslige ledelsen i klubben og rapporterer til daglig leder i idrettslaget. Fotballgruppen teller for tiden om lag 800 aktive spillere, 30 deltidsansatte og fem heltidsansatte.

Om stillingen

Kontoransvarlig

o   Korrespondanse med fotballforbundet, andre klubber, medlemmer og frivillige

o   Ajourhold medlemsregister på SPOND

o   Overganger spiller/trener/dommer

o   Politiattester

o   Ajourhold av anleggskalender

o   Fotballens informasjon- og kommunikasjonssystem (FIKS)

o   Drift og budsjett ansvar for klubbens kiosk i fotballsesongen

Materialansvarlig

o   Kommunikasjon med leverandører og kunder

o   Bestilling- og utleveringsansvarlig materiell

Annet

o   Delta på oppstartsmøter for fotballagene

o   Holde regelmessige møter med lagledere

o   Representere idrettslaget ovenfor krets, forbund, kommune mm.

Kvalifikasjoner

·       God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk

·       Gode datakunnskaper og evne til å lære seg nye systemer

·       Strukturert og pålitelig

·       God alene, best i et team

·       Har du førerkort er det et pluss

Klubben og området er stadig i vekst. Holmen jobber for tiden med prosjekt "Nytt klubbhus", og større samhandling med de andre idrettene på Holmen gjennom prosjektet "Holmen Idrettspark". Stillingen vil bidra sterkt til at barn og unge i nærområdene får stabile og gode muligheter for fritidsaktiviteter, både nå og i fremtiden. Vi søker en person som ønsker å bidra til en velorganisert fritid for barn i alle aldre på Holmen. Ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat!

Kontaktperson: Espen S. Johansen
Rolle: Daglig leder
Mail: espen@holmenif.no.

Du kan søke på stillingen ved å sende en enkel søknadstekst på mail til espen@holmenif.no, samt legge ved din CV. Merk mailen med emnetekst; 'Jobbsøknad - klubbkoordinator'. Du kan også benytte deg av søknadsportalen via Finn.no for å sende din søknad.

MTOTFLS
20212223242526

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket