Multisport 2022 - en suksess!

Lørdag 24. september var det endelig klart for å kunne arrangere Multisport igjen, 3 år siden forrige gang. Multisport er en lagkonkurranse, hvor lagene må utføre ulike oppgaver for å samle poeng. I år var det også åpent for de yngre barna ned til 2017-klassen, og for ikke-medlemmer. Gressbanen på Holmen og Grønlia yret av en haug strålende og ivrige barn og ungdommer, og arrangementet var en suksess!

2022-10-05

Hovedfokuset for Multisport er at barn og unge skal få en morsom og aktiv dag, med innslag av litt konkurranse og ferdighetstesting. For noen er den biten også en del av å ha det gøy, og ikke minst oppleve mestring, som er et hovedfokus hos Holmen langrenn. Blant postene fikk deltakere testet både styrke, utholdenhet, koordinasjon, balanse og hukommelse, og de kunne selv velge hvilke poster de ville oppsøke.

Vi gleder oss allerede til å gjenta arrangementet i 2023, og håper å se enda flere deltakere da!