Vellykket klubbmesterskap i mål!

I ren gjenåpningsrus, er det lite som er mer treffende enn det tradisjonsrike klubbmesterskapet i klassisk stil. Arenaen var i år igjen Eid Skiarena - og over 150 IF'ere i alderen 6 - 16 år stilte til start onsdag 16.februar.

2022-02-18

I tillegg til det offisielle klubbmesterskapet, ble det gjennomført Knøtterenn for de født 2016 og yngre - hvor de mange små, fikk kjenne på skigleden og spenningen som ligger i å delta på sitt aller første skirenn. Strålende innsats fra alle våre deltagere - og vi retter naturligvis en ekstra gratulasjon til våre nybakte klubbmestere.

Vi ser nå fremover - og gleder oss naturligvis til Asker Skifestival helgen 5.-6.mars, hvor vi i forbindelse med dette arrangementet arrangerer klubbmesterskapet i fristil på søndagen.

Tusen takk til alle som var med å bidra til et flott arrangement for barna i Holmen IF Langrenn.

Offisiell resultatliste