Invitasjon til klubbmesterskap i klassisk 2022

OPPDATERT MED LØYPEKART OG PRAKTISK INFO!
Vi har gleden av å invitere alle våre utøvere fra 7-20 år til klubbmesterskap 2022 i klassisk stil på Eid skiarena, onsdag 16.februar. Frist for påmelding er satt til søndag 13.februar - 23:55. Påmeldingsfristen må overholdes, da vi ikke har anledning til å ta i mot etteranmeldte av administrasjons- og planleggingshensyn.

2022-01-26

PÅMELDING - KLASSE 7-20 ÅR:
Påmelding i klasse 7-20 år gjøres ved å fylle ut påmeldingsskjemaet i kalenderen. Merk at du først må logge inn med ditt barns innlogging for å melde på. Treningsavgift og årskontingenten for medlemskap i Holmen IF - 2022 må betales før påmelding kan gjøres.

Har du problemer med innlogging eller påmeldingen ta kontakt med espen@holmenif.no.

PROGRAM:
Første start er satt til 18:00 - og vi starter med de yngste årskullene først, og avslutter henholdsvis med de eldste. Utdeling av startnummer foretas kullvis av kullets trener eller oppmann. Vi gleder oss stort til å arrangere årets klubbmesterskap. Endelig nærmer vi oss en normalsituasjon med tanke på trening og skirenn, hvor våre barn og unge kan få utfolde seg fritt i løypene igjen.

Nedlastbart løypekart