Endelig en skikkelig rennhelg!

Gjennom siste årene har rennaktiviteten begrenset seg selv. Desto mer glede opplever vi nå som vi endelig får startnummeret på brystet igjen. Flere av våre utøvere har vært i aksjon denne helgen.

2022-01-24

Fischerrennet / kretsmesterskapet i fristil ble gjennomført i Nittedal, med 20 av klubbens medlemmer i alderen 8-18 år på startstreken. Fischerrennet ble fulgt opp av KM i lang løype i klassisk stil på Røtterudmoen, med 10 av våre egne utøvere til start. Vi kan rapportere om skiglede og super innsats fra alle våre deltagere.

Av de mange flotte prestasjonene, så må trekke frem Helene Ekrheim Haugen som ble kretsmester K18 i fristil, og Solveig Lie Støverud som ble kretsmester i K18 i klassisk. Vi retter store gratulasjoner til begge to - og til alle andre som var i aksjon i helgen.

Vi gleder oss til de kommende helgene, og håper å se mange blide Holmen-løpere på skirenn resten av vinteren!